Garantie:
Als er binnen 6 maanden problemen ontstaan met je hoverboard kan je een mail sturen naar info@boardonwheels.nl. Binnen twee dagen nemen we je vraag in behandeling en berichten over de verdere stappen.

Je factuur is je bewijs van garantie. De garantie komt te vervallen in de volgende gevallen:
– als blijkt dat je zelf hebt geprobeerd je hoverboard te repareren
– wanneer je zelf je hoverboard open hebt gemaakt
– op het moment dat je schade is ontstaan door slijtage, botsen, waterschade en rijden op niet vlakke ondergrond.

Hoverboard Reparatie:
Als je hoverboard binnen de garantie valt worden er voor reparatie alleen de verzend kosten in rekening gebracht. Als er onderdelen vervangen moeten worden die buiten de garantie vallen nemen we contact op over de kosten hiervan. Daarna kan je een beslissing maken of je het hoverboard wilt laten repareren. Indien je geen gebruik maakt van reparatie brengen wij wel €15,00 in rekening exclusief de verzendkosten.

Mocht je schade hebben aan je hoverboard die niet in de garantie valt kan deze altijd gerepareerd worden. Alle onderdelen zoals kappen, wielen, accu en gyroscopen zijn los verkrijgbaar en monteer baar, meer informatie en prijzen vind u op onze pagina hoverboard reparatie.

Retourprocedure:
Na aankoop van je product heb je 14 dagen bedenktijd. Binnen deze tijd kan je er voor kiezen om de koop te annuleren. Je kan je hoverboard dan retourneren mits deze onbeschadigd is en geen gebruikerssporen heeft.
Als de hoverboard binnen is gekomen zullen wij controleren of deze ongebruikt is en in nieuwstaat. Als dit het geval is zullen wij binnen 5 werkdagen het geld retourneren. Mocht blijken dat de hoverboard gebruikt is en/ of schade heeft zal het bedrag voor de reparatiekosten verrekend worden met het terug te storten bedrag.